پروژه برنامه بازاریابی

3401620_m

کارفرما : سازمان مدیریت صنعتی

حوزه کاری پروژه، شامل طراحی انواع برنامه‌های بازاریابی برای خبرگان این حوزه و نیز ارائه انواع گزارش‌های دوره‌ای به زبان فارسی می باشد. از آن جایی که سرعت، دقت، جامعیت و قابلیت به‌روز رسانی در تهیه برنامه بازاریابی از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا نرم افزار Marketing Plan Pro v6.0  می تواند در پیشبرد علمی حوزه‌ی بازاریابی در صنعت کشور نقش قابل توجهی ایفا نماید.

سامانه‌ی برنامه ریزی بازاریابی، شبیه نسخه‌ی ۶ نرم افزار Marketing Plan Pro v6.0 می باشد. از این رو برخی از این قابلیتها به شرح زیر می باشد :

  • سیستم برنامه بازاریابی یک برنامه نرم افزاری است که کاربران را قادر می سازد تا به سرعت برنامه بازاریابی خود را طراحی نمایند.
  • این نرم افزار بخصوص برای خبرگان بازاریابی طراحی شده است و باعث تمرکز آنها بر استراتژی بازاریابی خواهد شد.
  • شامل نمونه‌های برنامه بازاریابی از پیش طراحی شده برای راهنمایی و جهت دهی ایده های بازاریابی.
  • سرویس گام به گام طراحی برنامه بازاریابی که این امکان را فراهم می سازد تا ضمن همراهی و همگامی با برنامه‌ریز این امکان را به وی بدهد تا براحتی و با صرف زمان کمتری به طراحی برنامه بازاریابی خود بپردازد.
  • ساختار برنامه بازاریابی برای کسب و کارهایی که قرار است تازه راه اندازی شوند با ساختار برنامه بازاریابی برای کسب و کارهایی که در حال فعالیت هستند، متفاوت می باشد. به این شکل که برنامه بازاریابی برای کسب و کارهایی که در حال فعالیت هستند، نیازمند موضوعات و جداولی برای نتایج تاریخی و روند گذشته هستند.
  • ساختار برنامه بازاریابی سازمان های غیرانتفاعی با ساختار برنامه بازاریابی سازمان های انتفاعی متفاوت می باشد. به این شکل که در کسب و کارهای غیرانتفاعی تمرکز بیشتر بر دستیابی به منابع مالی و کمتر بر فروش خدمات و محصولات است.
  • ساختار برنامه بازاریابی شرکت های تولیدی با ساختار برنامه بازاریابی شرکت های خدماتی متفاوت می باشد. البته امکان انتخاب هر دو گزینه نیز وجود دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *